This is why




Fick ett mms av Tina igår med denna text:



Har väl blivit rätt kräsen, men lika mycket som jag är kräsen inser jag mitt eget värde. Ibland ligger jag och funderar på vad det är för fel på mig. Men jag inser lika snabbt att killarna är korkade. =) De flesta är efterkloka, men då är det för sent. Inte sällan hör de av sig igen när allt är överspelat och jag gått vidare och funderar på vad tusan det var som gjorde att jag tyckte om personen över huvud taget. I vilket fall så tänker jag inte nöja mig med det näst bästa (mamma sa så en gång och det har verkligen satt sig - det här var vintern år 2000) Och jag ska verkligen försöka att få killarna jag någon gång träffar att inse det. Att det inte är okej att bete sig precis hur som helst. Problemet är att jag är så jäkla snäll. Får se till att tuffa till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0