TACK!




Jag sa att jag inte ville ha något. Nu har jag lägenheten full av grejer :) Fina vänner! Ni betyder allt!



Tack älskade Carro och Kenneth för den underbara boken med bilder och minnen och för det fina armbandet!

Min fina vän Mikael gav mig blommor och en startplats i Midnattsloppet. Gissa om jag blev lycklig? :) Nu är träningsmotivationen infunnen igen. Du prickade så himla rätt..! ♥

Angelica, Robert och Linnéa gav mig presentkort på Åhléns och ett stooort yatzy! :) Älskar yatzy och spel!

Jessica gav mig ett jättesnyggt halsband! I blått - jag älskar det!

Av Mark fick jag en flaska rött - supergulligt!

Jossan och Magnus gav mig en kasse med lite smått och gott - passar sjukt bra idag ♥



Tack fina Jannika, Lollo och Daniel för blommor, urtjusiga glas och kokböcker! Nu ska jag inte behöva gnälla över att jag inga uppslag har på matidéer. ♥



Tack underbara Tina o Kalle för jättefina smycken! Och så älskade jag nagellacket! :) Det guldiga pappret har jag inte hunnit ta bort än, men jag gissar att det är en flaska gott :) Och Blondinbellas senaste bok! Ska bli spännande att läsa. Hört att hon är duktig på att inspirera och jag läser ju gärna hennes blogg.



Daniel, Sofie och Davve från jobbet gav mig en blomma som nu står i mitt fönster - den är jättesöt! Har varit i stort behov av krukväxter och nu har jag en del - ni är för söta! ♥



Adde och Daniel gav mig en jättehäftig växt, supercoolt och jag blev verkligen jätteglad :)

Fick vi verkligen plats 21 pers i min etta? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0