Sköna söndag




Så vad gör man dagen efter en möhippa? Jag är inte ett dugg bakis och det har varit skönt att faktiskt sova länge idag. Ska snart klä på mig och cykla in till stan.

(mitt månadskort gick ut igår så jag får se hur länge jag klarar mig utan det. Tanken är ju att jag inte ska köpa ngt sådant i juli. Ska ju cykla varje dag. Tänkte jag skulle hålla det. På tisdag när jag åker till Vänersborg har jag kontoladdning. Så får jag klara mig på den hade jag tänkt)

Där ska jag köpa mig ett nytt USB-minne på jobbet för jag behöver det så jag kan hitta någonstans att skriva ut lite grejer inför tisdagens intervju, och så ska jag köpa lite andra pysslegrejer för jag tänkte fixa en sak. Ni får se inom en snar framtid vad det blir av det hela.

Nu ska jag se om jag får ordning på en sida så jag kan beställa en sak.

Fin bild på fina föräldrar i fint väder en fin dag ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0