Ni är fantastiska!




Jag kan inte med ord beskriva denna veckan. Jag är så fantastiskt lycklig och igår fick mina vänner se det tror jag. Herregud - jag grät av skratt och lycka, jag blev så otroligt rörd och insåg hur underbara människor jag har ikring mig. De mest generösa glädjespridarna som finns! Det är kärlek det! Vem tusan behöver en karl?

Vaknade upp i ett rätt städat hem. Antar att jag är den enda som kör dammsugaren på lägsta nivå för att inte väcka ngn kl 2 på natten - för att sedan moppa golvet innan jag gick o la mig...? Hann slänga tre fyllda soppåsar och sortera flaskor och burkar samt diska lite grann också. Så idag behöver jag inte göra mycket.

Någon som är sugen på pastasallad, tårta eller ost och kex så är ni hjärtligt välkomna!












Sminkförstöraren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0