Jäser




Medan bulldegen jäser passar jag på att uppdatera om det senaste dygnet. 
 
Ringde pappa igår förmiddag och tillsammans åkte vi hem till farmor. Pappa klippte gräset och jag dammsög nedervåningen. Sen åkte vi och åt lunch för att därefter åka till sjukhemmet där hon ligger för tillfället. Så mycket piggare nu än sist! Åh va härligt! 
 
Sedan hängde jag med till Floda. Vi köpte jord till mamma på vägen hem. Sen stod jag och pratade med mamma medan hon klippte ner buskar utanför fönstret där hemma. Hon fick albumet jag gjort och jag tror det uppskattades. Vi drack kaffe och åt ballerina. Sen spenderade jag hela kvällen i samtal med mamma och lillasyster. Så himla mysigt. Jag sov där och imorse åkte jag o mamma och handlade ingridienser så jag kan baka. Nu står bulldegen och jäser. Tänkte ta med ett gäng imorgon till Alma och Sofie. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0