Godmorgon Fredag!




Gick upp strax efter sju idag. Sen satt jag och drack kaffe och åt lite kesella med kanel och bär. Umgicks med min fågel (mysigt..!) och packade in presenten till Angelica. Det är inte vackert - men pappret var fint iaf :)

Sen tog jag mig en promenad på 1,5 timma. Så skönt. Nu sitter jag nyduschad och funderar på vad jag ska göra härnäst. Kankse baka en kaka? Typ Kärleksmums eller Silviakaka. Funderar över när jag ska ha hem min familj också. På onsdag kanske? Farmor ska iofs till sjukhuset då, men först på kvällen kanske? Får kolla upp det.




Spana in storleken på den flaskan. Rymmer 1,5 liter. Två sådana per dag så vet jag att jag dricker tillräckligt. Bra va? :) Den rymmer min detox...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0