Family first




Jaha, annars då? Har ju varit tyst här ända sedan igår morse. Jag tog en tur till Floda med cykeln. Lite mer än 3 mil gissar jag på tog 1,5 timma för mig och min damcykel utan växlar att ta mig fram. Ungefär lika lång tid som det tar att ta mig med spårvagn, tåg och buss hem. Bra va? :)

På kvällen satt jag med mamma och tittade i gamla fotoalbum och pratade om mormor och vår släkt. Ska bli skönt att få åka upp och säga hejdå till mormor ordentligt. Och kanske få koll på en och annan släkting. Vi umgås ju inte så direkt.

Sedan åt vi mat och sen såg jag matchen med pappa och Nicklas. Jesper provade balkläderna. Så tjusig har jag nog aldrig sett honom :) Lille skrutten börjar bli stor nu. Fina! ♥

Idag vaknade jag halv nio, spenderade förmiddagen med pappa och sen cyklade jag hem. Duschade, läste lite i Blondinbellas bok och sen åkte jag till Sahlgrenska till farmor. Hon var trött, men det var skönt att se henne igen iaf.

Tja..ikväll blir det väl en bok eller tv då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0