Den enes död - den andres bröd




Jag kom just hem. Åkte hemifrån redan kvart över tio imorse, men har gjort det ena och det andra. Åkte först in till jobbet - och sa upp mig! Den 1 september är jag inte längre anställd på Elgiganten AB - nu blir det nya friska tag inom domstolsväsendet istället. Ska bli spännande!
 
Jag gick runt på stan en stund och sen lunchade jag med Tina. Blev hur mätt som helst. Innan jag lämnade stan och trampade hemåt köpte jag ett par cykelbyxor och en scarf på ginatricot. På kortedala torg gick jag till hemköp och hämtade ut mitt VISA-kort som kommit. Handlade lite också. Mjölk, blommor, keso, ägg. Tja, det viktigaste. När jag kom hem hade mitt anställningsbevis kommit. Bra dag =) 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0