Work, work




Hej!
Spenderat ännu en dag på nämnden. Dyker upp nya situationer hela tiden och jag har alltid saker att göra. Bra - då går tiden. Fick ett samtal från Varbergs Tingsrätt också. Jag har ju sökt jobb där. Fick meddela att jag redan fått jobb. Jag blev gratulerad. Det kändes bra =)
 
När jag kom hem hade jag ont i huvudet. Tog en kopp kaffe och två knäckebröd. Läste lite och somnade en kvart. Behövde verkligen städa. Har diskat, städat i badrummet, dammsugit, tagit bort mitt nagellack och plockat bland kläder och papper. Nu ser det lite städat ut igen i vart fall. Ska snart hoppa in i duschen. Huvudvärken är borta. Ska smörja in mig och krypa upp i soffan tänkte jag. Skönt. 
 
 Imorgon kommer Tobbe från Luleå o hälsar på igen. Han är så himla härlig! Synd att Luleå inte ligger närmare. Har lite dåligt samvete över att jag inte kommit upp till norrland ännu - men studentekonomin är hemsk. Nästa år när jag jobbat ihop lite pengar tänkte jag ta mig upp iaf. 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0