Väder.. :/




Godmorgon
 
Snart ska jag cykla till affären. Och till systemet. Ska köpa ngt gott att dricka till kvällen och lite mat. Vi ska grilla hemma hos Tina. Kanske ngn köttbit? Får se vad jag är sugen på sen. Mest sugen är jag på keso med fetaost. 
 
Sen ska jag möta upp Mikael. Vi pratade om att smita till havet om det var fint väder. Det är det inte. Kanske kan locka med honom till Botaniska trädgården eller ngt sånt. För det är väl öppet nu? Jag har inte varit där på flera år. 
 
Sen bär det iaf hem för att välja kläder. Alltid lika svårt. Jag vill ha supervärme nu så man inte behöver tänka på att det är kallt när man ska hem sen. Och så man kan sitta ute utan att det blåser och är risk för regn. Skitväder i juli, skulle jag vilja påstå. Hoppas augusti blir fantastiskt! Jag är ju ledig då...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0