Sommarregn




Idag är en väldigt lat dag. Vaknade efter lite sömn när jag kom hem, satte på en kopp kaffe och satte mig på trappen med lite country i högtalarna. Zac Brown Band - Love it! Det har regnat lite också. Lätt sommarregn. Så mysigt! Efter en helg med bröllop är det inte annat än att man som singel känner sig lite ensam. Lyckades på ngt vis skrämma bort den enda singelkillen vid mitt bord. Plötsligt var han borta, men men :P Jag var kanske inte så intresserad ändå - men ja.. Det finns mkt fina killar där ute - ska bara komma på var man hittar dem - och så ska de ju inte redan vara upptagna. Är så trött på att bli uppraggad av killar som redan har tjej och ibland tillomed familj. Sånt gör att jag får svårt att lita på folk också. Sluta förstöra för oss singlar! Det finns inte många som skulle vilja vara "den andra kvinnan". Särskilt inte jag. Nu vet ni det. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0