Myssöndag!




Det blev lite sol idag ändå. Efter en fika hemma hos Robin och Sofie åkte Robin o spelade fotboll medan vi andra strosade runt bland böcker, leksaker, kläder och annat på Pennygångens loppis. Jag fick med mig 4 böcker hem och Alma fick en del byxor och böcker. Och en prinsessklänning. Så tjusigt! Vi grillade korv och sen gick vi tillbaka in igen. Mysigt =)
 
Robin och Alma följde med mig till vagnen sedan. Smet in på ICA för att handla med mig sallad och ris. Gjorde matlådor när jag kom hem så jag har iaf i två dagar framöver. 
 
Sen somnade jag. Så himla trött. Det har visserligen kanske att göra med att jag somnade runt halv tre och gick upp kl. 8, men ändå. 
 
Nu har jag tagit bort mitt nagellack och ska nog hoppa in i duschen innan jag kryper ner o läser eller ser en film innan jag somnar för natten. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0