Mitt i veckan




Hej!
Idag har jag lyckats hålla mig vaken efter jobbet. Igen. Faktiskt lite imponerad. Nästa steg är att orka träffa vänner efter jobbet. Eller kanske träna. Går upp halv sex på morgonen och cyklar till och från jobbet varje dag. Väldigt skön start på dagen ändå. =) Visserligen har jag bara cyklat i tre dagar, men jag tänkte fortsätta med det. Det är faktiskt inte alls särskilt jobbigt. Rikitgt härligt tycker jag istället att det är. Jobbigt att trängas med folk på spårvagnen - så skönt att slippa! Särskilt under Partille cup och Gothia.
 
Jag har fuskat till mig lite bränna på solariet idag och sen har jag varit en sväng till affären också. Lagar matlådor. Men nu är jag nöjd med dagen :P Natten snart?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0