Måndag




Hej igen =)
Det blev en brunch på Incontro igår. Fantastiskt gott! Vi satt kvar fram till klockan fem. Sen skulle mitt sällskap på Melissa Horns konsert på Trädgårdsföreningen och jag smet så småningom hem till Mikael. What to expect gick inte den kvällen (inte förrän sent) så vi såg The best exotic hotel Marigold istället. Helt okej film. 
 
Somnade runt tolv igår. Fick lånat hem en juridikbok för den enskilde, typ. Bra bok. Känns som att jag kanske lånar den en stund. Himla bra inför jobbet på tingsrätt sen kan jag tänka. 
 
Annars händer inte mycket idag inte. Jobbat. Cyklat idag igen. Lyckas hålla mig undan regnet hela tiden. Underbart...! Imorgon ska jag träffa bästis ♥
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0