Imorgon är det äntligen fredag!




Hallå hallå =)
Imorgon är det fredag - och tur är väl det. Jag är totalt slut. Haha! Inte alls van att jobba, det märker jag ju. Hur ska det gå sen? Hujedamig! Hur hinner man med sitt liv utanför jobbet? Kommer bara leva på helgerna i höst. Om jag orkar. Tar minsann tid att vänja sig. 
 
Igår var vi alltså på Texas Longhorn. Countrymusik, gött kött och förbannat trevligt sällskap =) Efter maten tog vi en lite nätt promenad och sen åkte vi i Tobbes nya bil =) Fick skjuts hem och somnade redan runt elva. Så jag blev inte så sen iaf. Nästa gång åker jag upp till Luleå då =) Vinter kanske. När jag har råd. Norrlänningarna är rätt härliga - trots att man som göteborgare då och då får höra gliringar beträffande ordval och dialekt. Men jag bjuder på det.  Så trevlig är jag ;)
 
Idag somnade jag när jag kom hem. Handlade på vägen och skulle egentligen hämtat klänningarna som jag beställt från nelly. Får hämta dem imorgon. Vill ni se bilder då? =)
 
Nu ska jag zappa lite, ta en dusch o sen krypa ner med min bok. "Kapushongmannen" (eller hur det stavas)
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0