Grillat




Det blev inget grillat kött för min del igår. Grillade lax i folie istället. Förbannat gott, rent ut sagt :) Till det hade jag försökt mig på att göra en potatissallad. Trodde jag hade misslyckats å det grövsta, men det passade himla bra ihop faktiskt. Haha, kunde det med! Sen drack vi jordgubbsdaqcuaries (hur tusan stavas det..??) och piggelinshots och spelade spel. Trevligt!
 
När folket ville gå ut strax efter ett (?!) kände jag att det var dags att gå hem. Sån är ju jag. Ska jag gå ut ska jag gå ut tidigare. Typ runt elva. Annars är det som att slänga pengarna i sjön. (särskilt nu - har inte råd att lägga 170 spänn på inträde + garderob för att stanna en halvtimma) Så jag åkte hem efter en jättetrevlig kväll och somnade gott tillsammans med John Blund. Mitt enda nattsällskap. Alltid. Ibland undrar jag om jag nånsin kommer träffa någon att vakna upp tillsammans med. Jaja, nog om det.
 
Måste tvätta spegeln...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0