Grannar




Vilka bekymmer de ställer till med, grannarna. Hade satt en lapp om att de skulle säga till när hänglåset var borttaget så jag kunde tvätta sen. De kom inte, men just innan jag tog mig ut på en promenad gick jag för att titta om det var borta. Det var det.
 
Jag slängde in två maskiner och tog mig en pw på 4,5 km.
 
Kom hem, tömde dem och la in nya. Slängde in de tvättade kläderna i torktumlaren (som jag fick rengöra) och öppnade torkrummet där det var dammigt och smutsigt. Fick sopa golvet innan jag hängde upp min tvätt. Förbannade grannar som inte kan sköta sig! 
 
Jaja, skönt iaf att jag fick tvättat idag. Får nog hänga upp en del kläder här hemma, men då doftar det iaf gott i hela lägenheten sen. Hmm...borde kanske göra matlådorna nu då. Så inte kläderna luktar matos sen (har ingen fläkt)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0