Ensam och trasig




Ja....idag känner jag mig bara så där ensam och trasig vet ni. Vännerna är så lyckliga, de gör saker och mår bra. Detta året har varit riktigt jobbigt för mig och jag tror att folk (vänner) tycker att jag tagit avstånd. Dalarna är fler och djuparen än bergen. Jag uppfattas nog som en enstöring. Jag vill inte vara en enstöring. Men min dygnsrytm är inte många andras. Jag går gärna upp tidigt och kan inte vara vaken så sent. Jag dricker inte så mkt alkohol för jag mår inte bra av det. Nä...nu ska jag ut på stan och hitta en present till Kenneth som fyller 25. Sen ska jag träna. Jag vill helst göra en roadtrip. Men med vem? Jag vill gärna se Bryan Adams nästa tisdag i Linköping. Men med vem?


Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej:(

2012-07-31 @ 16:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0