Eltandborsten




Igår tog jag fram min laddare till min eltandborste som stod långt in i badrumsskåpet. Bortglömd. Den ska användas flitigt framöver. Viktigt. Måste dessutom snart boka in en tid hos tandläkaren, nämligen. Måste komma ihåg att köpa fluor också. 
 
I övrigt har jag flängt runt som en galning idag känns det som, men snart är iaf allt ordnat inför lördagens bröllop. Ska bli så kul! Nu är jag dötrött så jag ska duscha och sen krypa ner. Igår sov jag ju större delen av eftermiddagen och kvällen men jag lyckades hålla mig borta från sömnen idag. Så nu kommer jag sova grymt gott iaf.
 
Natti ;)
 
 


Kommentarer
Postat av: särskild

jaaaaaaaaaaaa, vilka fina tänder =)

Svar: =) Jaaaa!
Emelie

2012-07-04 @ 16:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0