Bröllop..!



Igår var det en hektisk dag. Fick jobba till tre innan vi stämplade ut - jätteskönt! Sen smet jag ut på stan på skojakt - det gick inte alls faktiskt. Grymt mycket folk i stan och inte en enda sko som kunde passa. Skit också.
 
Åkte hem till Floda, slängde in en tvätt och lånade med mig bilen. Snabbt in en sväng på ica, glömde hälften. Ställde bilen hemma i Kortedala, sorterade min tvätt inför dagens tvättid, tog vagnen till Vasa, hem till Tina och Kalle, fick låna världens sötaste klänning, hämtade cykeln som jag hade ställt där i torsdags när vi åkt iväg till Öckerö. Cyklade hem och så var klockan halv tio. Duschade, rakade benen, smörjde in dem med brun utan sol, målade naglarna (som jag inte vet om jag är så nöjd med), kollade upp vart jag ska köra idag och somnade bums efter det.
 
Vaknade kl 6 imorse. Kroppen har blivit van. Men jag somnade snabbt om igen. 
 
Idag blir det en del att göra också. Men sen är det BRÖLLOP! 
 
Två faktiskt. Ska på min gamla barndomskompis bröllop och samtidigt så ska min gamla klasskamrat gifta sig. Slänger en tanke och har postat ett kort till dem. Så fint med bröllop!
 
Visst gillar ni klänningen? =) Tack Tina för att jag får låna den! ♥
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0