App-tips!




Jag brukar ta lunchpromenader med en tjej på Hyresnämnden. Hon visade mig en app häromdagen när vi var ute o gick. Vi hinner med lite mer än 2 km på lunchen visade det sig. Inte jättelångt, men det är skönt med lite luft sådär mitt på dagen.
 
Jag laddade ner appen och använde den nu på min promenad. Jag är nog sist med såna här mät-appar. Men om du liksom jag är sen och inte hittat ngn bra så kan du ladda ner denna. Gratis. Mäter distansen, kaloriförbrukning och målar liksom upp på kartan vilken väg man gått, cyklat eller sprungit. Perfekt! Ska mäta distansen när jag cyklar till jobbet imorgon tänkte jag. =) Kul!
 
Kan användas till att lägga in måltider o så också, men det struntar jag nog i. Krångligt, och så tycker jag att jag har koll ändå efter en del viktminsknings- och träningsprogram. 
 
Noom heter appen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0