Virrepanna!




Lite mycket i huvudet numer. Uppenbarligen.

Jag kom hem från gymmet och insåg att jag inga skor haft med mig hem. Alltså inneskorna till gymmet. Jag gick inte ut barfota. Funderade över om jag hade glömt dem på gymmet eller rent av på vagnen. Jag ringde gymmet. Haha - jag hade ställt skorna mitt i vägen där folk springer ut o in. Där tyckte jag att de skulle stå. Receptionisten skulle iaf ställa dem på skohyllan så får jag hämta dem imorgon :)

Sprang iaf en mil på löpbandet idag. Hade tänkt att bara värma upp - men så stod det ju såklart en ruskigt hurtig tjej på bandet bredvid så jag var ju tvungen att vinna. Jag sprang på 55,23 - bästa tiden hittills! Så nöjd! Tackar för draghjälpen ;)

Börjar bli rätt tillfreds med mig själv. Jag har inte gått ner någe vidare under Fitnessfighten, men jag har blivit tightare och fått muskler, blivit starkare. Synd bara jag inte kommer få tillbaka mina bröst. Känns sådär. Jaja, små bröst kan ju vara fint också. Och bra för ryggen :)

Det var lite jobbigt att gå hem idag. Och gå till vagnen. Men Ellen gav mig ett tips till dess jag ordnar med en spray. Ha nyckeln mellan fingrarna. Kanske man kan skrapa upp ngn kind iaf om det skulle behövas.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0