No more pictures




Åh, jag blir galen! Hittar inte min kamerasladd så jag kan ladda in nya bilder :( Har en massa sladdar men inte en enda är rätt. Så typiskt.

Har iaf kommit hem efter en sväng i det kalla underbara vädret :) Det är riktigt fint idag. Började dagen med att åka till Allum. Fick sällskap på bussen av Anki som skulle köpa nytt lysrör. Jag skulle ha byxor. Det blev inga byxor idag heller faktiskt. Haha.!

Men jag fyndade en kofta (kan inte få för många!)
köpte en hårinpackning från Joico
två par örhängen och ett armband
två sorters teer
concealer och ögonskugga

Sen lyckades jag ta fel buss, men kom till slut fram till gymmet (20 minuter längre tid än planerat tog det). Körde mitt pass, märkte att jag fått så förbannat ont i höger knä, kanske ska fundera på att ta crosstrainern istället för löpbandet i fortsättningen :(

Har ätit en omelett sedan jag kom hem och talat i telefon med bästa Carro. =)

Snart gör jag mig iordning för kvällens dans. Kan man ha samma kläder på sig som igår?

Hade gärna lagt upp lite nya bilder, men faktum kvarstår: sladden är borta.


Ikväll ses vi på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0