Stark idag! :)




Good evening folks!

Träningen idag gick bra, men kom under en tid då det kryllade av tjejer inne på gymmet. Fick vänta lite på hantlarna och göra övningarna i lite annan ordning, men det gick an. Jag började med att springa i 20 minuter (ska egentligen bara springa i 10 minuter enligt programmet, men jag kände en sån jäkla power så jag kunde inte med att sluta)

Sprang lite mer än 3 kilometer och under dessa sprang jag nästan en hel på nivå 12,4 - så snabbt vet jag inte om jag nånsin sprungit. =) Så stolt!

Därefter gjorde jag ett par övningar, sprang 12 minuter till och sen gjorde jag de sista övningarna. Kände mig lite mesig med en av dem för jag tror inte jag hade rätt teknik med dagens nya övning. Får kanske kläm på det snart.

Handlade på vägen hem. Glömde tvättmedel. Får köpa det på jobbet imorgon. Blir bra.

Haft en bra dag? Nu ska jag läsa lite mer ekonomi, eller kanske öva inför redovisningen igen..? Och sen blir det tv ikväll. Andra delen av hinsehäxan kl 21 på SVT1. Missade igår, men har ju läst boken så lite koll har jag kanske.

Fast så sänds ju "Systrar i jeans" på 3:an kl 20.. hmm... Har man vuxit ur den filmen nu?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0