Söndag kväll <3




Ikväll lyssnar jag på Tracy Chapman, love her!

Sitter och väntar på att Tina ska komma tillbaka från Stockholm. Verkade som om de hade haft det rätt bra ;) Kul! Ska nog också boka ngn form av kryssning - det lät kul =) Komma iväg lite.

Beauty ligger bredvid mig i soffan. Lite trött kanske. Det är mysigt :)

Jag kom hem från gymmet för en stund sedan. Det blev en mil avverkat på löpbandet idag också :) Dock inte lika snabbt som sist, men det kändes bra. Sen körde jag på bra med mina övningar. Sen fick det räcka. Åt en god smörgås med kokt ägg på när jag kom hem. Namnam. =) Och matlådor har jag hunnit med också. Bra gjort =)

Haft en bra söndag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0