Skatterätt och fitnessfighten dag 5 (7)




Än så länge fortfarande pepp på Fitnessfighten =) Det är väl maten, som jag misstänkte, som är tråkig. Jag kan ju äta det mesta, det är väl inte så, men det där med regelbundenheten samt att laga både lunch och middag som jag slarvat med. Och att dricka vatten. Men träningen är rolig! Idag har jag dock ont i benen efter alla knäböj.

Nu på morgon ska jag sitta ett par timmar med beskattning i näringsverksamhet. Krångligt. Men jag måste.

Sen blir det gymmet och ikväll quiz på Glenns bar på Andra Långgatan med Lollo m.fl. Du med? :)

Imorgon ska jag shoppa. Har presentkort på Allum. Och jag måste hitta byxor och tröjor. Måste faktiskt. Ja. Sen blir det dans på Excet med Carro ♥ imorgon kväll. Nyktert såklart ;)

Saknar mitt blonda hår...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0