Pluggdag




Godmorgon!
Idag ska jag ha en pluggdag. Inte göra något annat. Igår träffade jag Tina ♥ och umgicks ett par timmar. Kul! Skönt att få snacka lite skit och må bra :) Sen mötte jag upp Lollo och Malin (sistnämnda har jag visst inte sett på 2 år, men det var som om vi sågs igår, så skönt med sådana människor!) Vi satt också och pratade skit. Jag åt grönsakssoppa på ett café och sen tog jag en kaffe på Stage Door. Mysigt! Tack tjejer för en bra dag!

Idag ska jag alltså plugga, insåg att jag glömt böckerna i skolan så jag ska snart ta mig dit för att hämta dem. Men först ska jag kolla lite på vårt konkursarbete och se hur jag kan förbereda mig inför redovisningen. Så får vi se sen om Johanna tycker det känns bra. Sen blir det ekonomiplugg och ikväll tar jag mig till gymmet.

Får försöka skynda mig hem bara så jag inte missar Agnetas nyårskarameller bara :D


Gym-hysterin har inte riktigt hunnit ta fart än, men det kommer väl. Får njuta av de dagar man nästan är själv, för snart smäller det nog.

Igår kunde jag inte sova. Har fått riktigt jobbiga sömnproblem, vet inte vad det är med mig. Stress? Jag vet inte, men det är förbannat jobbigt - sover ju på stört annars. Alltid. Skitdumt. Och så har jag blivit snorig också. Så länge det inte sätter sig på halsen är jag nöjd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0