Ny dag




Dags att ta sig upp på fötter igen. Har hällt i mig kaffe, sorterat tvätt som hängt i lägenheten, vikt kläder och ätit frukost. Idag ska jag göra matlådor för veckan så jag slipper göra det när jag kommer hem om kvällarna. Snart börjar praktiken med långa dagar. Och så ska jag ju hinna med träning efteråt också.

Somnade ganska tidigt igår, i soffan, medan jag kollade repriserna av "The Voice" på tv4play. Trött. Och irriterad. Med uppsvälld mage. (ja, jag hade fuskat med kosten, älskar ju bröd så jag köpte med det hem från Coops bröddisk på vägen hem. Och godis. Viktväktargodis - har glömt hur det påverkar min mage. Inte bra.)

Kanske borde planera klädval också så jag slipper det på morgnarna..?


Ikväll åker min lillebror till Thailand. Gottegrisen! Jag hoppas bara flygresan går bra och att ingen galning bestämmer sig för att bomba turistmålen. Läste ngn notis om det i Aftonbladet...

Nej, mattips?
Blir väl kyckling och lax misstänker jag....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0