Måndag 2:a januari 2012




Vet inte riktigt hur det blir med plugget idag, men jag ska försöka ta tag i det ikväll.

Har varit på gymmet, lagat matlådor (kycklingfilé med färsk tomat, gullök, vitlök och paprika med bulgur och lite grönsaker - riktigt gott!) och nu har jag fått i mig frukost. Ska dricka lite kaffe och sen göra mig klar för världen. Har inte haft smink på mig sedan i fredags. Skönt, men nu ska jag se frisk ut igen, tänkte jag.

Ska möta upp Tina i stan och sen tänkte jag träff Lollo också.

Sen blir det plugg!

Hoppas ni får en bra dag!
Puss ♥



Angående inlägget jag skickade igår kväll : Jag behövde avreagera mig. Jag var så jävla förbannad och det behövde komma ut. Jag tror verkligen det var vad som krävdes. Idag känns allt mycket mycket bättre! Anger management? :) Den skiten ska inte få ha ngn påverkan på mig och mitt liv längre. Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0