Invigning :)




Nu har det blivit galet kallt. Eller ja, iaf om man står i höstskor på Drottningtorget i 2 timmar. Fick låna Jossans varma vantar iaf. Men när jag gick till Ullevi Norra för att ta 6:an så trodde jag knappt jag hade några tår kvar.

Men de sitter kvar!


Efter praktiken gick jag till Nordstan och Stadium. Köpte nya träningsbyxor, en träningsbh och tre överdelar. Så nu kan jag träna ett tag till. Allt till den nätta summan om 461 kronor :) p.g.a. medlemsskap och lite rabatter. Skitbra Stadium! Jag tackar. :)

Efteråt mötte jag Carro, Liseloth, Jossan m.fl. på Drottningtorget för att lyssna till Danny, Ulrik Munter, Fibes o Fibes, Tove Styrke och Timbuktu ♥ Svinkallt, men en upplevelse såklart. Det var alltså invigningen av det nya hotellet som det handlar om. Clarion Post. Jag tycker verkligen det är så fint att de bevarat den gamla delen såsom de gjort. Och att man visar på att det faktiskt är ett gammalt posthus. Ljusspelet som hade gjorts var helt fantastiskt! Jag är imponerad! Och så gillar jag tanken på att det ska vara "Göteborgarnas vardagsrum" Lite som Haga-badet med behandlingar och träning. Restauranger och grejer.

Skönhetsfabriken.se


Anders Fernette (Anders Johansson från Floda, Fame Factory-vinnaren) är PT på Clarion Post. Jag skulle ju inte tacka nej till ett pass med honom. (egentligen är det hans bror jag är svag för)


Hade tänkt sola och sen åka hem o träna idag. Det blev inget solarium. Får bli imorgon. Efter praktiken och sen gymmet. Gött. Och sen the voice på kvällen. Sen får vi se hur helgen spenderas. Jag ska iaf till skomakaren med mina vinterskor från förra året. Hoppas han kan fixa sulan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0