Helgen :)




Det har hänt en sak i helgen som har förstört lite av mig. Min trygghet. Men det har också varit en jättebra helg på många vis så jag tänkte jag skulle ta det jobbiga sen - för det måste också fram. Det finns så mycket idioter och man är fasen aldrig säker. Köp försvarsspray!

I fredags efter praktiken tog jag mig till solariet, därefter någon timma på gymmet. Körde mitt pass och kände mig fantastiskt stark :) Gött..! Hem och vända. Kvällen spenderades på Glenns sportsbar på Friggagatan med ett par klasskamrater till skönsång av Ville och Calle. Snart kom också både Victor och Jocke dit. Trevlig kväll! Tant gick hem klockan 12. ;) Jag var nykter, men galet sugen på ett glas vin.

Lördagen spenderades med diverse ärenden, lämnade in skor hos skomakaren, köpte en present till min lillebror och sen åkte jag hem o läste i en bok. Efter en powernap hämtade jag hem mina skor och tog mig till gymmet. Sprang en mil och gjorde mina nio styrkeövningar för hela kroppen. Återigen var det riktigt kul. :) Att känna hur stark man är och hur mycket man faktiskt orkar :)

Lollo ringde när jag var klar på gymmet. Hon skulle till Sara i Kortedala och tyckte jag skulle hänga på. Det gjorde jag. Duschade och gjorde mig iordning. Hade en jättetrevlig kväll med tjejerna och sen tog vi oss ut i Göteborgsnatten. Hade jättetrevligt!

Det första som egentligen händer är att när jag går av vagnen blir jag stoppad av en kille, som ser riktigt trevlig ut. Han tog mitt nummer och skickade nästan genast ett sms. :) Blev skitglad. En man. 34 år. Proper. Han vill träffa mig och tyckte att jag var fin. Haha, det roliga är att vi under kvällen suttit o pratat om var tusan man träffar trevliga killar. Sara hade berättat om att hennes kompis gått in i en kille på Lidl och fått napp. Haha, det går visst lika bra på ett övergångsställe :) Bättre än på krogen. ;) Herr Gårman rekommenderas :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0