Fredag :)




Totalt slut när veckan är slut. Sjukt. Har legat i sängen sedan jag kom hem. Nu har jag dock rest mig upp. Jag sitter i soffan ;) Ser på The voice och myser. Kanske blir det en film ikväll? :) Ensam. Tråkigt. Man skulle ha en sambo, känner jag ibland. Rätt ofta faktiskt. Har visserligen aldrig haft en sambo. Men näst intill - när man haft förhållande. Ja, jag har faktiskt haft förhållanden. :P  (- såg ni - plural ;) )

Jag ska inte vara orättvis, jag har ju min fågel. Men Tuffe är lite dålig på att kramas.

Imorgon kommer Tina med Beauty. Så får vi se hur helgen ser ut därefter. Carro är sjuk så jag vet inte om det blir en lördagkväll i hennes sällskap. Annars hade det varit mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0