Valentine!




Som singel är det en vanlig dag, men man känner sig nog lite extra ensam. Jag har aldrig någonsin haft en pojkvän på alla hjärtans dag. Har alltså aldrig haft ett förhållande som ens varat ett år. Shame. Min lillasyster undrade vad man gör på alla hjärtans. Ja du...jag är nog den sista du ska fråga. Useless i ämnet. Kan ju kolla med dina andra syskon :) 

Men hade jag haft en pojkvän hade jag nog velat laga något gott och bara umgås. Dessutom längtar jag efter en blombukett. Men det stod ingen utanför dörren när jag kom hem idag heller. Inte för att jag är förvånad :P

Istället sitter jag i soffan, hemkommen från praktiken. Tanken var att jag skulle handla någonting till min mamma som fyller år i helgen. Men jag hade inte mkt idéer och ville inte trängas med folk på stan. Åkte hem och ska se på film. Hachiko.

Hur firar ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0