Skön dag =)




Hej!
Frisk, pigg o kry!

Solen har kommit och även om jag mest varit inne hela dagen har jag mått jättebra :) Älskar när våren kommer.

Efter praktiken tog jag mig till skolan. Satt med Johanna och spånade lite på examensarbetet. Det blir inte sexköpslagen. Vi tar och synar LVU istället. Mycket mer intressant!

Handlade lite efter att ha lagat matlådor till imorgon och fredag. Sen tog jag min middag : Shake och en kopp kaffe.

Nu ska jag snart ta en dusch och en peeling. Imorgon ska jag sola - och träna! Det var en och en halv vecka sedan jag var på gymmet. Söndagens långpromenad gav mig dock en förbannad benhinneinflammation så det får inte bli för mycket av det goda. Så jäkla surt :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0