Presenter, lunchteater, planering...




Igår låg jag hemma på kvällen med lätt feber. Längtade efter glass, men det orkade jag inte åka iväg och inhandla. Fick vara utan. Lika bra det kanske. Imorse kände jag mig lite halvdålig. Men jag brukar vara kvällssjuk och pigg på dagen, så jag antog att det skulle gå bra - och i värsta fall fick jag väl åka hem igen.

Tog mig till praktiken, fick semla till eftermiddagsfikat. Det var gott :) Mådde bra, träffade Carro efteråt och gick på stan efter en fika. Nu sitter jag o planerar presenter till både den ena och den andra. Alla fyller ju år nu..! Ska in på jobbet imorgon och tigga någon jobbhelg. Får se om det funkar. Behöver pengar..!

Imorgon blir det praktik igen och sem ska jag gå på Lunchteater på Stadsteatern med farmor och hennes väninnor. Mys.! Därefter åker jag till skolan och träffar mina klasskamrater. Och pratar examensarbete. Och omtenta. Suck.

Blir en lång dag. Har en del planerat i veckan så jag får se när jag hinner med träning. Får köra lite här hemma tror jag. Men på torsdag ska jag nog hinna dit iaf. Kanske ett lugnt pass imorgon kväll.

Måste jobba också! Fasen, kommer inte ha råd med nånting i sommar..! Carro funderar på en weekend till Nice i vår. Jag vill åka..! Men jag har inte råd. Vet inte hur det blir med jobb i sommar eller till hösten, får se. Kanske måste tillbaka till Elgiganten ändå..? Det var inte riktigt planen. 

Vill göra blonda slingor också..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0