Onsdag, redan?




Hej!
Sitter i skolan och väntar på att mina klasskamrater ska komma.

Jag är tidig. Har varit på lunchteater med farmor. Vi sågs på stadsteatern, fick en supergod lunch och såg en teater om Evert Taubs fru Astri Bergman-Taub. Kul med lite kultur så här mitt i vardagen. Det uppskattade jag.

Sedan tog jag mig direkt till skolan. Har skrivit ut Group-on-korten som jag behöver uppvisa vid mina behandlingar (har ju ingen skrivare hemma) och kollat upp när nästa tid för omtenta är. 12 mars. Då var jag anmäld. Känns lite tungt faktiskt.

Ska snart ses för att tala om examensarbete. Känns skönt att ha bestämt med Johanna. Vi funkar nog rätt bra ihop.

Efter skolan ska jag till stan. Adde fyller på lördag, mamma och Jesper ska firas på fredag (Jesper fyller år idag, lilla skrutten ♥) Tina fyller år nästa helg. Så det blir till att kolla efter lite paket. Det är mycket nu. Senare i mars blir älskade Alma 2 och farmor 91. Hängde ni med? :) Älskar min stora familj!

Får bli lite styrketräning hemmavid ikväll om jag piggnar till. Annars blir det inte mkt träning denna vecka. Det är redan onsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0