Melodifestivalen!




Det blev genrep av Melodifestivalen igår istället. Det var riktigt kul att se det live ändå :) Gick med Lollo, Sandra och Daniel. Trevligt sällskap! ♥ Får nog säga att det var väl ingen som riktigt floppade, men under åtminstone en låt skar det lite i örat.

Efteråt tog vi lite vin på Vinopasta 3. Det var riktigt mysigt! :) TACK för en trevlig kväll!

Men efter knappt två glas vin kände jag mig aningen berusad och ville hem. Men så kom jag på att jag inte var vid mina sinnens fulla bruk. Bestämde mig för att ta taxi. Kändes så mycket bättre..! (efter att ha hört en hel del skit om olika stora taxibolag var man lite nojig, men jag hade min spray i jackan om det skulle varit ngt och telefonen i handen att ringa ngn om det hade behövts)

Idag blir det förhoppningsvis lite shopping och kanske en sväng till gymmet. Sen blir det myskväll hos Tina :) Skitbra! :)

Nu vill jag ha sommar.. och vara brun.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0