Kostrådgivning och BIA-mätning!




Sådär ja! Nu har jag bokat in första besöket av mina Groupon-beställningar.

Det blir en BIA-mätning och proffessionell kostrådgivning på Crudo på Esperantoplatsen :) Kul.!
Kanske man kan få reda på vad som faktiskt är optimalt för mig att rätta mig efter i matväg. Får ju magknip titt som tätt. Kunde vara kul att förstå vad det är som orsakar det och hur jag kan undvika det =)

Modellen är framtagen efter forskning på Sahlgrenska så det känns ju rätt seriöst faktiskt.

Mätningen görs med hjälp av elektronplattor på handflator och fötter och mäter motståndet i kroppen. Därigenom får man ett protokoll som visar fördelningen på fett och muskler. Därefter kan rådgivaren lägga upp kostprogram, har jag fattat det som. Någon som gjort det?

Nästa lördag ska jag dit, den 25:e.

Bild lånad från Groupon.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0