Känslan när man vaknar upp i rena lakan i ett nystädat hem




Vad mycket man hinner med när man går halvdag på jobbet! :) Igår när jag kom hem, runt 14, hade jag handlat på vägen hem, tog tag i disken och storstädade sen hela lägenheten. Dammade, dammsög, dammsög soffan, under sängen, grovrengöring i badrummet, köket, hallen. Och uppå detta hann jag tvätta fyra maskiner. =) Rätt nöjd tjej som satte sig i soffan innan klockan ens slagit sju. Den ni!

Idag måste jag hitta ngt till min kära mor. Imorgon fyller hon år och jag tänkte åka till Floda o säga hej.

Har inte bestämt mig riktigt hur jag ska lägga upp dagen. Men det ger sig. Jag har vaknat ruskigt tidigt idag, men det är ingen idé att gå o lägga sig. Får väl ta en nap mitt på dagen istället. Det tycker jag är mysigt =)

(Kan någon förresten snälla göra mig stenrik så jag har råd att shoppa allt, allt, allt som jag vill ha? Galet shoppingsug denna veckan...Tråkigt att vara student, på det viset.)

Hoppas ni får en trevlig lördag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0