Jag har den finaste familjen som finns




Tog mig till solariet förut och sen var jag en sväng på gymmet. Så skönt. Sprang 5 km, kom på att jag inte ska fresta på mitt hjärta för mycket när jag har lite ont i halsen som inte riktigt vill bryta ut, men inte riktigt släppa heller. Sen körde jag 9 övningar för hela kroppen med 15 reps per set (2 set) och avsutade med 1 km till på löpbandet innan jag åkte hemåt.

Duschade och klädde på mig. Dubbla byxor och dubbla strumpor. Sen åkte jag till farmor. Tog med mig lite bullar. Vi åt mat och fick dessert OCH fika efter det. Ska det vara, ska det vara ;)

Pappa laddade ner wordfeud och vi spelade en del emot varandra medan Robin ordnade med diskmaskin till farmor. Alma var lika go som vanligt. Älskade underbara tjej!

Mamma och Nicklas gav mig en försvarsspray och ett överfallslarm som tjöt som det värsta av billarm. TACK!



Farmor gav mig lite lektyr till kvällarna :) Det satt fint..! Ska läsa ikväll också. Blev inget vin. Kanske nästa helg? Då ska jag iaf troligtvis till Scandinavium för att lyssna till Melodifestivalen live, på lördagen. Tack Lollo ♥



Kommentarer
Postat av: särskild

Bra inköp fina du! Tack för igår ! Trivs i ditt sällskap! kramar

2012-02-04 @ 23:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0