Inte den bästa dagen




Okej, tisdagen avklarad. Tycker att veckorna går undan. Redan onsdag imorgon. Tog mig till gymmet efter praktiken, fick sluta tidigare än jag hade trott. Skönt.

Efter gymmet handlade jag lite mjölk. Och den nya Wellness-tidningen.

I julklapp fick jag en brödrost av mamma. Mycket välkommet. Men nu kan jag inte använda den. Jag har nämligen tappat ner en smal jäkla brödbit däri som jag inte får upp - på något vis! Så fruktansvärt irriterande. Det är nämligen bland det bästa som finns att rosta solros rågbröd från "Det Goda". Jag som hade sett fram emot det ikväll. Någon som kan hjälpa till? Det är välkommet!

Har uppå oturen med brödrosten ordnat mig ett papercut - på nagelbandet. Blodet slutar inte strömma. Så nu har jag plåster, som en annan 5-åring. Det var min dag.

Nu ska jag göra klart matlådan till imorgon och sen sätter jag mig att läsa.

Ser ni brödet? Jäkla skit

 

Synd om mig

 




Kommentarer
Postat av: särskild

går det inte hacka sönder brödet med en kniv, vända och hälla ut smulorna? glöm inte ta ur sladden innan du rotar med en kniv i den!

2012-02-07 @ 20:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0