Groupon och framtiden




Redan torsdag imorgon. Då blir det sammanträden nästan hela dagen. Det är intressant. På fredag blir det likadant. Då ska vi iväg och göra syn och vara borta hela dagen. Kul =) (ganska nära hemma nämligen)

Annars händer det inte så mkt. Fastnat för erbjudanden på Groupon. Har inom det närmaste köpt tre olika deals. Massage, hälsorådgivning och fem detox hot spa-behandlingar. Fattas bara en fotvårdsbehandling och ett frisörbesök så kanske hela kroppen fått sitt. Och en ansiktsbehandling. Haha..! Men snart får jag sluta, inte bra för plånboken!

Har också bestämt ämne för vårt examensarbete. Jag och Johanna ska kika på den nya sexköpslagen. Känns helt okej. Då blir det till att samla material och sätta igång när det är dags för det. Skönt. Sen har jag ekonomitentan över mig också. Omtenta. Har inte anmält mig ännu. Ska få tummen ur.

Pratade med en klasskamrat idag. Vi kanske borde söka oss någon annanstans. För jobb sen, menar jag. Det är rätt hård konkurrens i Göteborg. Jag är fortfarande lite sugen på Stockholm, men jag vill inte lämna Alma och resten av familjen, egentligen. Vi får väl se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0