Charlotte Perelli




Ni minns att hon kom ut med en träningsbok för ett tag sen va? År sen kanske.. "Kan jag kan du."

Kom just på att jag har den. Efter att ha tränat mycket funktionell styrka nu under fitnessfighten (kickstart) vill jag gärna fortsätta med det. Hon ger en massa tips på just sådan form av träning. Och med vikter och pilatesboll bland annat.

Jag hade verkligen ingen lust att gå till gymmet idag, vid femtiden är det som flest folk på gymmet och sist fanns det knappt skåp hos tjejernas. Så jag tänkte testa lite övningar ur hennes bok istället. Bra gjort! Känner mig genomarbetad! Den får det bli fler gånger - och så ska jag anamma dem på gymmet också :)

Tips om ni vill komma igång hemma :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0