Lat helg




Hej! Redan söndag. Nu går det undan. I fredags gick jag på dejt. Han hade lagat jättegod mat och vi satt länge och pratade. Vi är nog rätt lika och det kändes som att när han gav mig komplimanger så menade han det. Han fick mig att känna mig vacker. Det är ett gott betyg. 
 
Resten av helgen har inneburit promenader, filmer, spel och lite shopping. Gött att vara ledig! Nu funderar jag över nyår och hur jag enklast ordnar det för mig. Jag ska upp till Skepplanda med ett fantastiskt gäng människor. Det blir middag och sånt. Som sig bör. Jag äger ingen sovsäck men en madrass finns till mitt förfogande så jag får se vad jag tar med mig. Lakan, kudde och en filt kanske räcker? 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0