Julstämning!




Hej härliga december!
Idag är det kallt ute. Underbart! Äntligen börjar man känna att julen är på g. Jag kan meddela att min julkänsla är på topp för ögonblicket. Tvättade ju fönstren och bytte gardiner förra helgen, pyntade i torsdags, hade glöggmys på jobbet i fredags och gick till Jul på Liseberg på kvällen. Lördagsmorgonen gick åt till att klippa och klistra och slå in paket. Sedan åkte jag till Floda, fikade och hjälpte mamma att tvätta fönster, stryka och hänga gardiner för att sedan dra fram alla tomtar. På kvällen såg vi "Så mycket bättre" och sedan "The holiday". Bra julstämning!
 
Hur är det med er julkänsla?
 
 
Mina grannar ovanför hade fest i fredags och passade på att pynta min häck på utsidan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0