Julledig!




Nu har jag julledigt! Har tagit en semesterdag imorgon. Så skönt :) Avslutade jobbet med ett julbord på Hamnkrogen, Liseberg. God mat! Blev såklart supermätt. Avslutade med en promenad runt Liseberg med trevligt sällskap. Alltså... fina människa
 
Somnade när jag kom hem, läste ut en bok och sov lite till. Trött. Imorgon ska jag städa, gå en långpromenad, träna och gå en sväng på stan. Tänkte jag. Vi får väl se.
 
Jag kan inte förstå att jag tagit ledigt EN dag men är ledig SEX dagar på raken. På jul. När jag jobbade i butik var det omöjligt kring jul. I år slipper jag gå upp kl. 5 på juldagsmorgonen. Förra året tog jag bilen från Floda och betalade 120 spänn på Heden för att kuna jobba den där okristliga tiden. Började ju kl. 07.00 då. På juldagen. Denna juldagen som kommer ska jag spendera med älskade älskade Lollo ♥ Lycka!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0