Breaks my heart




Min helg har varit jättemysig med hela familjen samlad (nåja, saknade minsta lillebror) Vi har firat minijulafton. =)
 
Åkte hem lite tidigare än jag hade tänkt idag, som så många andra ggr när jag njuter av att träffa familjen så känner jag mig alltid lite ledsen, tom och nedstämd när jag vet att jag ska åka hem. Helst av allt vill jag bara åka hem med en gång då. Jag vet att Tuffe väntar hemma men det är det. Jag hade tänkt städa för det vet jag att det behövs, men jag tappade liksom luften när jag kom hem.. somnade. Satte klockan för att jag har tvättid. That´s about it. Jag vet att jag behöver åka hem, jag vill åka hem för att jag behöver få vara ensam en liten stund, men jag åker hem till en tom lägenhet. 
 
Dagens höjdpunkt var iaf Almas ord "Jag vill ge dig en puss" och så fick jag en blöt lakritskyss på kinden. Och en slängkyss när jag gick. Sööööta!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0