Älskade underbara!




Tog mig in till Nordstan såhär dagen innan julafton. Då är man väl bra galen tänker ni. Häromdagen var det så smockat med folk så det var kö in och kö ut. Men idag på förmiddagen var det faktiskt rätt lugnt. Väldigt lugnt, inga köer. Köpte mig en klocka från Albrekts guld (hade egentligen velat ha en som var rätt mycket dyrare, men det får jag unna mig en annan gång), en vit spetstopp från Bikbok, hårtoning och Bingolotter till ikväll.
 
Sen tog jag mig till mitt gamla jobb för att köpa en hemtelefon till farmor. Blev påhoppad med en gång och överöstes med pussar och kramar. Alltså - jag säger då det. Underbara människor! De ger mig så mycket energi. Kärlek! ♥
 
Nu sitter jag med hårtoningsmedel i håret. Blir spännande att se hur det blir. Jag hoppas att det inte blir grönt, gult eller grått. :P
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0