2012




Innan jag glömmer det tänkte jag skriva ner mina viktigaste händelser under detta året. En liten summering :)
 
  • Genomförde Fitnessfighten's kick-startprogram under januari. Tränade alltså på gymmet en timma om dagen i 30 dagar i sträck. Grymt!
  • Blev förföljd och nästan påhoppad av en knäppgök utanför min port. Skönt med lungor som förmår sig att skrika. Gjorde en polisanmälan. Lika bra att göra det.
  • Träffade Henke Larsson på Melodifestivalens efterfest i Göteborg. Starstruck!
  • Fick blommor hembudat till dörren! På alla hjärtans dag tänkte min fina brorsdotter och hennes mamma på mig!  Det var lycka!
  • Sprang Göteborgsvarvet runt, på en imponerande tid för att vara mig - 2h, 11 minuter och 12 sekunder. (min storebror var dock 47 sekunder snabbare än mig
  • Avslutade min utbildning, sökte jobb. Fick jobb, sa upp mig från mitt gamla. Fick ett till jobb. Sa upp mig från det nya. Jobbar nu heltid, mån-fre. Underbart!
  • Farmor opererade hjärtat, fyllde 91 och är pigg som en mört.
  • Fyllde 25 och överöstes av kärlek från vänner och familj ♥ Fick blommor budade till mig till jobbet utan avsändare. Vet fortfarande inte vem det var från? :(
  • Min fina mormor dog och det blev begravning. Åkte med mamma och pappa upp till vackra Värmland. Träffade min släkt som jag inte sett på 20 år. De är underbara hela högen!
  • Hängde med på möhippa och såg min barndomsbästis gifta sig. Vacker brud och fina barn!
  • Spenderade sommaren med världens finaste vänner och familj. 
  • Träffade min biologiska morfar för första gången!
  • Det blev bad i havet ändå. En sommarkväll med Lollo vid båten. Bästa tiden!
  • Gick på konserter. Både Bruce Springsteen och min barndomsidol Bryan Adams! I november vankades Brad Paisley till Lisebergshallen. Grymt!
  • Jag sprang Midnattsloppet med bästa Mikael. (fick det i födelsedagspresent av honom) Han var dock också snabbare. Grymt bra bana i år! 
  • För att kompensera utebliven sommarsemester åkte jag med Mikael till London i december. Underbart med miljöombyte
  • Firade minijulafton med bror och hans familj då de åker ifrån oss i jul.
Jag hittade inte kärleken i år heller. Men jag tänkte nog ta o bli kär snart. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0