Torsdagen




Har spenderat dagen ungefär som jag hade tänkt =) Tränade, fick tag i farmor och umgicks med Mikael. Han börjar få ordning där hemma nu. Kommer bli riktigt bra! Imorgon hämtar han hem en inbyggnadsmicro också. Vi har flängt lite fram och tillbaka idag också. Och ätit mat på mitt favoritställe. Adams Café på Frölunda torg gör galet goda sallader. Mums..! 
 
Vad gäller dagens viktväktar-tänk kring måltiderna så har det gått sådär. Blev lite lång tid emellan mellanmålet och "lunchen" så jag blev rätt svag däremellan och så åt jag mig bra mätt så jag har ännu inte fått i mig alla points idag. Det var ju just detta jag behöver undvika. Jaja, nya tag imorgon :) 
 
Frukost på havregrynsgröt med hallon och en kopp kaffe
En proteindrink efter träningen
Kycklingsallad på Adams Café 
Hallon, banan och keso ikväll = 21 points. (5 kvar - inge bra!)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0